کلیدواژه brand image / (111 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
91.
نویسنده : مهرابی، قاسم ؛ رزاقی، محمد ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : بابازاده، شهره ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریلیگ برترباشگاههای فوتبالتصویر برندارزش ویژۀ برند
-
92.
نویسنده : Deheshti، Mohammad ؛ Adabi Firouzjah، Javad ؛ Alimohammadi، 1Hossein ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2016 ,Volume 4 - Number 3 (9 صفحه - از 26 تا 34 )
کلیدواژه ها:customerbrand imageBrand TrustSport Product
-
93.
نویسنده : بیشمی، بهار ؛ خدایاری، بهناز ؛ نویسنده مسئول : پارس زاده، علی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 202 تا 221 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتصویر مقصدبرندینگ مقصدتداعیات برند ایران
-
94.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر برندوفاداری به برند
-
95.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارتباط با برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برند
-
96.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
97.
نویسنده : سیفی سلمی، طاهره ؛ اصفهانی، نوشین ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:احساساتهمنواییعملکرد محصولبرجستگیتصویربرند
-
98.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
99.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 146 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برندعشق برندبرند سوررئالیستبرند خودانگاره
-
100.
نویسنده مسئول : Golzari، Javad ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (35 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- A (7 مقاله)
- C (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)