کلیدواژه customer experience management / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : العنزي، مهند خالد أحمد ؛ يحيى الحمداني، علاء عبد السلام ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2013، دوره 35 - العدد 114 (12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها:ادارة خبرة الزبوناستراتیجیة خبرة الزبونالاصطفاف المنظمی
-
2.
نویسنده : ملکی، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحه - از 4929 تا 4949 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریان مزیت رقابتی عملکرد کسب و کار و صندوق بیمه اجتماعی
-
3.
نویسنده : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریاننظریه داده بنیادوابستگی به برند
-
4.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکمدیریت تجربه مشترینقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمشتریمشتریانطراحی
-
5.
نویسنده : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 489 تا 508 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهبرند سازی حسیمدیریت تجربه مشتریانصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
-
6.
نویسنده : Ghafoury، Mehdi ؛ Hajipour، Bahman ؛ نویسنده مسئول : Roosta، Ahmad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2020, Volume 13 - Number 3 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 367 تا 390 )
کلیدواژه ها:Customer Valuevalue theorycustomer experience managementCustomer disvalueHumanistic marketing
-
7.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 523 تا 547 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
8.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریسفر مشتریمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسنقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
9.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
10.
نویسنده مسئول : رفیعیان، مجتبی ؛ نویسنده : شمس، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زند