کلیدواژه customer loyalty / (160 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : فرجی، محمدحسین ؛ نویسنده : نمامیان، فرشید ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1402 - شماره 78 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانهویت برندعناصر بصری تبلیغات
-
22.
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریوفاداری مشتریانبانک ملتبازاریابی اجتماعیمشتریبازارمشتریانبانک
-
23.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
24.
نویسنده مسئول : فائض، علی ؛ نویسنده : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 156 تا 172 )
کلیدواژه ها:استان سمنانوفاداری مشتریانبانک شهرابزارهای فضای مجازیرفتار مصرف کنندهمشتریمشتریانفضای مجازیبازاریابیاینترنتاطلاعات
-
25.
نویسنده : ثمری خلج، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، مونا ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 307 تا 325 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریهویت تیمیانگیزه مشتری
-
26.
نویسنده : قلی پور دمیه، حمیدرضا ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 6 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ریاضیشبکههای اجتماعیوفاداری مشتریانتسهیم دانشبازاریابی دیجیتالروش AHP فازی
-
27.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
28.
نویسنده : فیاض کارده، میلاد ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 159 تا 179 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعیمشتریاطلاعاتمشتریانارزش ادراکشدهمحصولات
-
29.
نویسنده مسئول : حسین زاده، آرزو ؛ نویسنده : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (33 صفحه - از 51 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
30.
نویسنده مسئول : سیفی، میثم ؛ نویسنده : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401، سال هشتم - شماره 20 (25 صفحه - از 139 تا 163 )
کلیدواژه ها:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (41 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)