کلیدواژه customer loyalty / (151 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : صابری، زهرا ؛ نویسنده : سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحه - از 1368 تا 1382 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
-
42.
نویسنده : مکوندی، رشا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : صفرزاده، حسین ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1401 - شماره 64 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 389 تا 403 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیخدمات گردشگریوفاداری مشتریانارتباطات توصیهای
-
43.
نویسنده : Bayat، Zahra ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (10 صفحه - از 401 تا 410 )
کلیدواژه ها:crmcrm Customer Loyalty Customer satisfaction E
-
44.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:روش دیمتلرضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریبیمه
-
45.
نویسنده : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : فائض، علی ؛
مجله:تدریس پژوهی»زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 276 تا 299 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیوفاداری مشتریانآموزش ابزارهای بازاریابیمشتریبازاریابیمشتریانآموزش
-
46.
نویسنده : Ulusoy، Vedat ؛ Akyürek، Salim ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (17 صفحه - از 326 تا 342 )
کلیدواژه ها:qualitycustomer satisfactionhotelcustomer loyaltyperceived qualityHotel Services
-
47.
نویسنده : Abbasi، Seyede Maria ؛
مجله:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:Perceived valuecustomer loyaltyE service quality
-
48.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
49.
نویسنده مسئول : صادقی نژاد، علی ؛ نویسنده : رمضانی نژاد، رحیم ؛ گوهر رستمی، حمید رضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:نوآوریفناوریمیزبانیوفاداری مشتریرویدادهای ورزشی
-
50.
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (39 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)