کلیدواژه customer loyalty / (160 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
62.
نویسنده : Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Kusumawati، Andriani ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»August 2021, Volume 18 - Number 17 (19 صفحه - از 235 تا 253 )
کلیدواژه ها:crmcustomer satisfactioncustomer loyaltyICSService Recovery
-
63.
نویسنده مسئول : شرفی، وحید ؛ نویسنده : تفرجی یگانه، شهلا ؛
مجله:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 رتبه د (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 138 تا 165 )
کلیدواژه ها:استان ایلامصنایع دستیبازاریابی فرهنگیعملکرد مشتریان
-
64.
نویسنده : Shourangiz، Abdolaziz ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Biabani، Hassan ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:Food IndustryStructural Equationscustomer loyaltyConsumer productsOut- Of-Home Advertising
-
65.
نویسنده : Falahatgar، Samira ؛ Taleghani، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Chamanzamin، Mousa Rezvani ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 229 تا 252 )
کلیدواژه ها:Brand awarenesscustomer loyaltybrand identificationCompetitive Advantage Strategies
-
66.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
67.
نویسنده : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 112 تا 133 )
کلیدواژه ها:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
68.
نویسنده مسئول : دباغ، رحیم ؛ نویسنده : عباسی، علی ؛ خاتمی، سیامک ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتکنیک دیمتلمدیریت ارتباط با مشتری بانکتکنیک فرایند تحلیل شبکه فازی
-
69.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 45 تا 84 )
کلیدواژه ها:مشتریانوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعیروش نظریه داده بنیادمشـتریهـاوفـاداری مشـتریوفــاداری مشــتری
-
70.
نویسنده : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (41 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)