-
1.
نویسنده : کاویانی، حسین ؛ مظلومی، نادر ؛ محمدیان، محمود ؛ ضرغام، حمید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 91 تا 118 )
کلیدواژه ها:کانال توزیعنظریه داده بنیاداستراتژی کانالهای توزیع ترکیبیکانالهای توزیعاستراتژیطراحیمشتریمشتریانبیمه
-
2.
نویسنده : نظرپور کاشانی، حامد ؛ خاشعی، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛
مجله:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»بهار 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 71 تا 106 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفسبک زندگیرفتار خریدرفتار مصرف کنندهمصرفخانوادهمصرفکنندهاطلاعاتالگوهای رفتار خریدرفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفی
-
3.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونذینفعانمسئولیت اجتماعی شرکتمتاسنتزکالاهای تندمصرف
-
4.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمد حسین ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ محمدیان، محمود ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 135 تا 153 )
کلیدواژه ها:پیاده سازیروش دلفایبازاریابی اینترنتیروششناسی سیستمهای نرمصنعت نوشیدنیتفسیر
-
5.
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
6.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشنظریه برخاسته از دادههامدیریت دانش مشتریاستقرار سیستم اطلاعاتیبانکاطلاعات
-
7.
نویسنده : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
8.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ یوسفی، رسول ؛
مجله:آفاق امنیت»پاییز 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسی٤ رفتارشناسی٥ انگیزه پنهانسیاسیرفتارمردمانتخابرفتار سیاسیدادهها
-
9.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ فرهمند، سینا ؛ یوسفی دستجردی، محمد حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:شخصیتنام و نشانشخصیت نام و نشانبازارپژوهشصفات
-
10.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها