الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 51 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 17 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 2 |
-
41.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ مردانی، حسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1388 - شماره 80 (10 صفحة - من 155 إلی 164 )
-
42.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
-
43.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ میرزامحمدی، امیرهوشنگ ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1387، سال سوم - شماره 5 (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
-
44.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ اشرافی، سیدمحمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1387، سال سوم - پیش شماره 4 (15 صفحة - من 141 إلی 155 )
-
45.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ خدایاری، فرانک ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1387 - شماره 39 ISC (26 صفحة - من 190 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصادراتاثربخشیبازاریابی اینترنتی بین المللیطراحی وب سایتعوامل داخلیعوامل خارجیعوامل استراتژیعوامل جهانیاطلاعاتاستراتژیوبسایت
-
46.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1386 - شماره 185 (5 صفحة - من 54 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتاینترنتیمشتریمشتریانفروشخرید اینترنتیفروشگاههای اینترنتیمصرفکننده
-
47.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1386، سال دوم - پیش شماره 2 (19 صفحة - من 65 إلی 83 )
-
48.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»دی 1385 - شماره 176 (5 صفحة - من 69 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:قیمتقیمتگذاریبازارصنعتیمحصولاطلاعاتاستراتژی قیمتگذاریمدیران
-
49.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (5 صفحة - من 35 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازارجایگاهیابیمشتریمصرفکنندهبازار هدفاطلاعاتاستراتژیبازاریابی
-
50.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»اسفند 1384 - شماره 166 (4 صفحة - من 16 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:جودوورزشرقبابازارجودوکارتکنیکرقابتقویمسابقه