الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 51 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 17 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 2 |
-
31.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ صحت، سعید ؛ چرخیان، مژده ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بیمه مسئولیترفتار تغییر برندخصوصیات شخصیت مصرف کنندهروابط درک شدهضعف خدماتبیمهمشتریمصرفکنندهمشتریانسازهروابطمرکز کنترل بیرونیمرکز کنترل درونی
-
32.
مؤلف : پریچهر، وحید ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (29 صفحة - من 47 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندتمایلات رفتاری
-
33.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کیانوش قویم، غزال ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
-
34.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1390، سال سوم - شماره 10 (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:آموزشپاداشتوانمندسازی کارکنانامنیت شغلیتسهیم اطلاعاتبازاریابی داخلیکیفیت خدمت رسانی کارکنان به مشتریکاهش فاصله طبقاتی
-
35.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ علی نژاد، سمیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (30 صفحة - من 157 إلی 186 )
-
36.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ جمالی نژاد، سحر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 صفحة - من 167 إلی 192 )
-
37.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کاشانی، صاحب ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتخدمتنام تجاریرفتار مشتریانتوسعه نام تجاریخدماتمشتریپاسارگادمشتریان
-
38.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ اشعری، رامین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1388 - شماره 43 ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
-
39.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1388 - شماره 43 ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
-
40.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ نزاکتی، حسین ؛ اشعری، رامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیشبکه سراسری جهانیشرکت های ارائه کننـده خـدمات بازاریـابی