الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
میان رشته ای 3 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 35 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 18 |
ب 11 |
الف 3 |
ج 1 |
-
21.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرفتار شهروندی برنددلبستگی عاطفی مشتریانبازار صنعتیکیفیت رابطه ای برند
-
22.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
23.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
24.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خادمی، سهیلا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1394 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:حس گری بازارهوشمندی رقابتیهوشیاری کارآفرینانهقابلیت بازارگرایی سازماناطلاعاتبازارسازمان
-
25.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 60 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماجذابیت کارفرماارزش پیشنهادی متمایز کارفرمـاسـازگاری برنداستراتژی افرادکارکنانمدلبرندسازی کارفرماارتباطات
-
26.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1394 - سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرفتار اخلاقیعدالت سازمانیارزش های اخلاقی
-
27.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی
-
28.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1393 - شماره 89 ISC (30 صفحة - من 101 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهزیرکی بازارچابکی عملیاتیآینده نگاری راهبردیفعالیت رقابتیبینش سیستماتیکگزینه های دیجیتال
-
29.
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ علوی، سید بابک ؛ اصانلو، بهاره ؛ نجمی، منوچهر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 47 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارزیابیعملکرد هیاتمدیره شرکتهای تابعة گروه شرکتنقشهای کنترل و پشتیبانی هیات مدیرههیاتمدیرهارزیابیمدیرانتابعهارایه
-
30.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:راهبرد»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )