طباطبایی نسب، سید محمد/ 44 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 32 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 44 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 18 |
العلمية - البحثية 18 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 2 |
ملی 1 |
الف 1 |
-
21.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شهرت فناوریگرایش برندعملکردکسبوکارسرمایه اجتماعی داخلیمهارتهای نوآوری کارکنانکارکنانعملکردپارک علم و فناوریبازارنوآوریگرایش
-
22.
مؤلف : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 37 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابیجایگاهیابی مجدد برندجایگاهیابینظریه دادهبنیادبرند
-
23.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مدنی، سمیرا ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 157 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیانجایگذاری نام تجاریروش تحلیل کیفی
-
24.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصدشهرت مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصدارزیابی احساسیادراک شناختی
-
25.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 375 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
26.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 26 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
27.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
28.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 193 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند
-
29.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
30.
مؤلف : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی