الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 31 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 43 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 18 |
ب 17 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 2 |
ملی 1 |
الف 1 |
-
31.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ آبی کاری، معصومه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 19 إلی 32 )
-
32.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم پور، مهسا ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوتاپسیستلفن همراهگسترش عملکرد کیفیترضایت مندی مشتریتوسعة محصول جدید
-
33.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ارجمند، خدیجه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 337 إلی 358 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد شخصیتی نئوسبک خریدنوجویی احساسینوجویی ذاتینوجویی شناختینوجوییسبکخوشةمصرفکننده
-
34.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ محمد نبی، زهره ؛ حشمتی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریگردشگری پزشکیچرخه زندگی گردشگریعرضه و تقاضای گردشگری پزشکیمشتریمقصدمشتریانرضایتآهن
-
35.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پور هاشمی، ربابه السادات ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیراهبردهوشمندی رقابتیابعاد محتوایی سازمانابهام محیطیقابلیت فناوری
-
36.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
37.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مداح، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تبليغاتوفاداري به برندآگاهي از برنددرك از كيفيت برنددارايي برند كلي
-
38.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
-
39.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زارع عصمت آباد، محمدحسن ؛ ابراهیم پور، مهسا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
-
40.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1392 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶنوآوري فنينوآوري اجراييدانشگاه يزدنوآوریفنیفناوری اطلاعاتفناوری