بهبودی، امید/ 45 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 21 |
میان رشته ای 12 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
حسابداری 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 45 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 14 |
العلمية - البحثية 5 |
الف 3 |
د 2 |
ج 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
21.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
-
22.
مؤلف : نوری، جواد ؛ بهبودی، امید ؛ آقاجانی، فرید ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مصرف کنندهویژگی های تبلیغاتوفاداری به محصولتبلیغاتمشتری
-
23.
مؤلف : نوری، جواد ؛ بهبودی، امید ؛ آقاجانی، فرید ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (10 صفحة - من 22 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تلفن همراهتوسعه وفاداری محصولمشتریان لوازم خانگی در مشهدمشتریوفاداری
-
24.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : بهبودی، امید ؛ مومن، مصطفی ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندبیگانه گرایی مصرف کنندهقصد خرید محصولات خارجیتصویر کشور تولید کننده
-
25.
مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛ خانی صحرايی، سمانه ؛ كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 235 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:خرید اخلاقیتصمیمگیری خریدمحصولات پوستی سبز
-
26.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ رجوعی، مرتضی ؛ بهبودی، امید ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 225 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:تجاریسازیتئوری دادهبنیادبرند مقصد گردشگری مذهبی تعامل معنویت و تجاریسازیهـاشهر مشهدگردشـگری مـذهبیگردشـگریکدگذاری
-
27.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛ نایبی، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:محصولات آرایشی خارجیقصد خریدنگرش مصرف کنندگان
-
28.
كاتب مسؤول : جعفری تیتکانلو، سعید ؛ مؤلف : ذوالفقاری، نفیسه ؛ بهبودی، امید ؛ محسنی، محمد ضیا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولپویایی محیطنوآوری فرایندعملکرد کسبوکاررقابتپذیری محیط
-
29.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ زارعی، عظیم ؛ شجاعی، گلنار ؛ كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1398 - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science (36 صفحة - من 67 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکرد بازاریابیجعبه نشانگرصنعت میزبانی بین المللی
-
30.
مؤلف : رهباردار، فهیمه ؛ عربشاهی، معصومه ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتارهای ناشی از سردرگمیسردرگمی مصرفکنندهمصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای رفاه