بهبودی، امید/ 45 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 21 |
میان رشته ای 12 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
حسابداری 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 45 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 14 |
العلمية - البحثية 5 |
الف 3 |
د 2 |
ج 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، اميد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحة - من 100 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندتعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.
-
2.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برندمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
3.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : علی مشکور، اسامه ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 103 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:اپلیکیشنمدل تایید انتظارمدل یکپارچة پذیرش و استفاده از فناوریاسنپفودکاربرانفناوریمدل پذیرش فناوریرضایتتداوم استفاده
-
4.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ عربشاهی، معصومه ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریرضایت گردشگرقصد سفردلبستگی گردشگرحافظۀ خودزندگینامهای
-
5.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
6.
مؤلف : محمدیان، جواد ؛ رمضانی، یوسف ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 189 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامتعصبات فردیرفتار خریدبرخطقومگرایی (تعصبهای قومی)برندهای داخلی پوشاکاطلاعاتپوشاکمصرفکنندگانمحصولات
-
7.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : بهبودی، امید ؛ ابراهیمی، علی ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (17 صفحة - من 86 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ادراکات مصرفکنندهنگرشها و رفتارهای مصرفکنندگانلوازم خانگی خارجی
-
9.
مؤلف : صفری ملک آباد، جواد ؛ صفری ملک آباد، علی ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 118 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارعملکرد مالیارتباطات یکپارچه بازاریابیعملکرد مشتری
-
10.
مؤلف : فیاض کارده، میلاد ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 159 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعیمشتریاطلاعاتمشتریانارزش ادراکشدهمحصولات