الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 46 |
حسابداری 8 |
اقتصاد 8 |
میان رشته ای 5 |
حوزه سلامت 4 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 4 |
اخلاق 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 81 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 13 |
ب 13 |
الف 2 |
ملی 1 |
عالمي 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
31.
مؤلف : دهقان اشکذری، محمدرضا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حسینی، سیده فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 30 (15 صفحة - من 23 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیممیزی بازاریابیمحیط بازاریابیکسب و کارهای خانگی
-
32.
مؤلف : سلیمیان ندوشن، امین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : ربانی، مژده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 107 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیپرواز داخلیترجیحات مشتریان
-
33.
مؤلف : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
-
34.
مؤلف : نایبزاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : جعفریان، حانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی سازمانایدئولوژی اخلاقیارزیابی محصولارزیابی شرکت
-
35.
مؤلف : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نایبزاده، شهناز ؛ طباطبایینسب، زهره ؛ كاتب مسؤول : طباطبایینسب، سید محمد ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 97 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به جایگاهیابی مجدد برندناهمخوانی برندضعف رقابتی سازمانآشفتگی محیط رقابت
-
36.
مؤلف : فلاح رحمت آبادی، محسن ؛ نایبزاده، شهناز ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397- شماره 7 (جلد اول) (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیسبک رهبریرقابت پذیرینوآوری کارکنانفرایند نوآوری
-
37.
مؤلف : راغبیان هنزائی، محمدحسین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ هنری، محمدتقی ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آبان 1397، سال اول - شماره 6 (17 صفحة - من 105 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشتوسعه شایستگیگرایش به هدفگرایش به سرپرستی
-
38.
مؤلف : ادیبی نیا، الهام ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (12 صفحة - من 309 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی رسانه ایبازاریابی دیجیتالمشتریدیجیتالیبازاریابیاطلاعاترفتار مشتریاجتماعی
-
39.
مؤلف : فلاح رحمت آبادی، محسن ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحة - من 162 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:نوآورییادگیری سازمانیرقابتپذیریمدلسازی معادلات ساختاری
-
40.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر