الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 10 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 15 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
-
1.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندقدرت برندارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎمله
-
2.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (12 صفحة - من 109 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندقصد خریدبرندهای لوکسدیدگاه برندمشتریرضایت مشتریتبلیغاتفرضیه
-
3.
مؤلف : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 529 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی اجتماعی""فرهنگ مصرف""محصولات داخلی""ملیگرایی مصرفی""نظریه برخاسته از دادهها"تولیدمدلمصرفکیفیت
-
4.
مؤلف : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
5.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نظریان، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»بهار 1392 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مالیاترضایت مشتریمودی مالیاتیشاخص رضایت مشتریسازمان های خدماتی
-
6.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ صمدی، منصور ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهبازاریابیرفتار مصرف کنندهتصمیم گیری خرید
-
7.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ ضیائی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (24 صفحة - من 69 إلی 92 )
-
8.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
9.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان
-
10.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری