کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی / (38 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛ مؤلف : مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 339 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیعملکرد مالیارزشهای فرهنگیمسائل حقوقیاستراتژیهای بازاریابی
-
12.
مؤلف : سهیلی زاده، سامان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 200 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیشرکتهای کوچک و متوسط صنعت نفت شرکتهای تامین کننده گاز پتروشیمی استراتژیهای بازاریابی
-
13.
مؤلف : تیموری، حمیدرضا ؛ اسماعیل زاده مقری، علی ؛ فرحبد، فرزین ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیبازاریابی سیاسیمولفه ها و پیامدها
-
14.
مؤلف : کشت ورزیان، علی کشت ورزیان ؛ نبی زاده، محمد حسن ؛ بهرامپور، فردین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (15 صفحة - من 913 إلی 927 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیهوش رقبا هوش رقابتی هوش بازار هوش استراتژیک هوش فن آورانه پالایشگاه نفت بندرعباس
-
15.
مؤلف : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیاستراتژیبازارمشتری
-
16.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی»تابستان 1400، سال دوم - شماره 3 (14 صفحة - من 102 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:بین المللیاستراتژی های بازاریابیمتغیرهای برندسازی اصلی
-
17.
مؤلف : ملکزاده، رویا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (25 صفحة - من 655 إلی 679 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبرنامهریزی استراتژیککسبوکارارزش ویژه برنداستراتژیهای بازاریابی
-
18.
مؤلف : کارانجام، سیده شیما ؛ خطیب زاده دوانی، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 143 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیخرید آنلاینبازاریابی دیجیتالویروس کرونا
-
19.
مؤلف : عادلخانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 81 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل SWOTاستراتژی های بازاریابی
-
20.
كاتب مسؤول : عسگر نژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ بشیر خداپرستی، رامین ؛ صائب نیا، سمیه ؛ ناظر اصل، امین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (23 صفحة - من 65 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریقابلیتهای بازاریابیصنعت شکلاتاستراتژیهای بازاریابیبازاریابیاستراتژیبازاریابی صادراتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)