کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی / (71 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
2.
مؤلف : حبیب پور، آرزو ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (22 صفحة - من 301 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیعشق به برنداصالت برندکالهنیاز به یکتایی
-
3.
مؤلف : عبادپور فرشباف، محمدرضا ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : علوی متین، یعقوب ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»زمستان 1402- شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 447 إلی 477 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتبلیغات شفاهیپویایی شناسی سیستمارزش مشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشارکت مشتری
-
4.
مؤلف : موسوی، فهیمه سادات ؛ نصیرزاده ونهری، داود ؛ بالازاده، سمانه ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 9 (13 صفحة - من 314 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیبازاریابی داخلیشهر سرعینجذب گردشگران
-
5.
كاتب مسؤول : رزم خواه، یاسر ؛ مؤلف : گنجی پور، سید رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحة - من 561 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعاتقصدخرید مجددشرکت علی بابا
-
6.
مؤلف : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 315 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
7.
مؤلف : شلفي، مقصود ؛ رحماني، حسين ؛ شيرين چشمه، بهادر ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیرزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی (SMMa)
-
8.
كاتب مسؤول : موسوی جد، سیدمحمد ؛ مؤلف : نسائی، خبات ؛ موحد، سیدمحمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (Azad University (19 صفحة - من 176 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبانک ملتبانکداری خردعوامل بازایابیبانکمشتریمشتریانتبلیغات شفاهی
-
9.
مؤلف : فرهنگی طاهری، ساغر ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ بیورانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تجربه گردشگرهمآفرینیوفاداری گردشگرشیفتگی گردشگرهویت مقصدتصویر درکشدهاعتماد گردشگرتبلیغات شفاهیتولید محتوا
-
10.
كاتب مسؤول : حسین زاده، آرزو ؛ مؤلف : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 ، B (Azad University/ISC (33 صفحة - من 51 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)