کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی / (69 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : میراسماعیلی، هانیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 94 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهتبلیغات شفاهیحس روانشناختییگانگی برندمشتریمصرفکنندگانجامعهمشتریانیگانگیاجتماعیتبلیغات شفاهی مثبتپژوهش
-
32.
كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:پژوهشنامه حلال»پاییز و زمستان 1398، دوره دوم - شماره 2 (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیمراکز درمانیگردشگری سلامتداده بنیاد
-
33.
مؤلف : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : شریف، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
34.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1398، دوره دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیتبلیغات شفاهیگردشگری سلامت
-
35.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ اسدی، شکوفه ؛ خاطری، سپیده ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:احساساتشبکههای اجتماعیتبلیغات شفاهیکیفیت روابط نامتجاری
-
36.
مؤلف : آذر، عادل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ رستگار، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولآفرینماندگاریبشارت برندبرند خاصرفتارهای برندسازکارکنانرفتارهای برندساز کارکنانبیمهبشارتتبلیغات شفاهیمشتریمشارکت کارکنان
-
37.
مؤلف : حافظ تقوا، پوریا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1397 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتصویر ذهنیتبلیغات شفاهیرضایت مصرف کنندهنگرش نسبت به خدمت
-
38.
مؤلف : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی
-
39.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 535 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی هیجانیبازاریابی ورزشیرفتار مشتریانتبلیغات شفاهیوفاداری عاطفی
-
40.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)