کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی / (69 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : گلستانی، علیرضا ؛ مؤلف : نجفی سروستانی، آذر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (8 صفحة - من 189 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریتبلیغات دهان به دهانرضایت از مکانمکان گردشگریگردشگریاطلاعاتمکانتبلیغات شفاهیتبلیغات کلامیارتباطات
-
12.
مؤلف : زائری، منصوره ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 207 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:قصد مراجعه فضای مجازی تبلیغات شفاهی کلینیک زیبایی
-
13.
كاتب مسؤول : گلمکانی، مهرداد ؛ مؤلف : ارجمندی نژاد، وفا ؛ جعفری، جوان ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 13 (13 صفحة - من 206 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مشتریانجستجوی آسانراحتی معامله (تراکنش)مشتریتبلیغات شفاهیمشتریان
-
14.
كاتب مسؤول : عبدالملکی، حسین ؛ مؤلف : خدایاری، عباس ؛ شریعتی، جمال الدین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1093 إلی 1106 )
الکلمات المفتاحية:مشتریتبلیغات شفاهیکسبوکارهای کوچکورزشهای الکترونیکیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیورزشمشتریانرفتار خرید
-
15.
كاتب مسؤول : زهره وندیان، کریم ؛ مؤلف : مندعلیزاده، زینب ؛ خسرویزاده، اسفندیار ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتبلیغات شفاهیکیفیت رابطهرفتار شاکیانهباشگاههای تندرستی
-
16.
مؤلف : آشوری، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (16 صفحة - من 78 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکبانک ملیتبلیغات شفاهی
-
17.
كاتب مسؤول : زیتونلی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تجربهدلبستگیتبلیغات شفاهیرویداد ورزشیسوارکاری
-
18.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
19.
كاتب مسؤول : آقامحمدی، زهره ؛ مؤلف : مدبر، سمیه ؛ رفیعی، سودابه ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1400 - شماره 32 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتبلیغات شفاهیقصد خریداطلاعاتتبلیغات شفاهی مثبتمشتری
-
20.
كاتب مسؤول : نظری، یونس ؛ مؤلف : رمضان، دکتر مجید ؛ سنجقی، دکتر محمد ابراهیم ؛ ابراهیمی، دکتر مسیح ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 51 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیقابلیت اعتماد به برندمتغیرهای اخلاقیتمایل به تغییر برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)