کلمة المفتاح تداعیات برند / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده
-
2.
مؤلف : Khodadadi، Mohammad Rasoul ؛ Farahani، Abolfazl ؛ Ghasemi، Hamid ؛ Honari، Habib ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2014, Volume 2 - Number 2 (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برندFansbrand loyaltyBrand IdentityFootballBrand AssociationIranIranianSport
-
3.
مؤلف : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛ خدادادی، محمد رسول ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
4.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیتداعیات برندآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندرمانتیسم فردیشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا
-
5.
كاتب مسؤول : خدادادی، محمدرسول ؛ مؤلف : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1396، شماره 30 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
6.
مؤلف : خان محمدی، مهتاب ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل SWOTبرنامۀ راهبردیتداعیات برندباشگاه فولاد خوزستانبیانیۀ رسالت
-
7.
مؤلف : محسنی فر، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندتداعیات برندتناسب ادراک شدهالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برند
-
8.
مؤلف : امینی روشن، زهرا ؛ خوش بخت احمدی، الهام ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 4 (16 صفحة - من 267 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتداعیات برندمجموعه آبیمشتریتداعیاتمشتریانارزشبـه
-
9.
كاتب مسؤول : ناظمی، علی ؛ مؤلف : رسولی، مهدی ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسبرندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندتداعیات برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- د (1 مقالة)