کلمة المفتاح جهت گیری برند / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسد زاده، احمد ؛ آسیابان رضایی، مینا ؛ طاهونی، مهناز ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1392 - شماره 24 ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریبرندسازیعملکرد برندجهت گیری برندجایگاه یابی مجدد برندبازارعملکردبازارمحوریجهتگیریبازاریابیبازارهای بینالمللی
-
2.
مؤلف : فشارک، فرزاد ؛ صحت، سعید ؛ موسوی، سیدمحسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 57 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهشرکتهای کوچک و متوسطرشد کسب و کارجهتگیری برندمنابع برند
-
3.
مؤلف : درویشی، میترا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 4997 إلی 5006 )
الکلمات المفتاحية:آگاهي از بازاريابي بين الملل عملکرد بازاريابي بين الملل جهت گيری برند جهت گيری نوآوری ارتباطات بازاريابي
-
4.
مؤلف : تاجالدین، حسن ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 324 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبازاریابی بین المللیجایگاه یابی برندجهت گیری برندبرند محصولات صادراتی
-
5.
كاتب مسؤول : ملکزاده اسکوی، مینا ؛ مؤلف : محبی، محمدمهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (13 صفحة - من 89 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندجهت گیری برندشناسایی برندکارآفرینی برند
-
6.
مؤلف : فرهادی محلی، علی ؛ رستمی، محمد ؛ منچری، فریدون ؛ اسلامی، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری برند ساختار رفتار برندینگ کارکنان ساز و کار برندینگ داخلی ارتباطات بین عملکردی
-
7.
مؤلف : غلامرضایی، داود ؛ کیائی، بتول ؛ علی اکبردوست، مارال ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (17 صفحة - من 245 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانه قابلیت بازاریابی جهت گیری برند عملکرد نام تجاری کسب و کار بنگاه به بنگاه
-
8.
مؤلف : رحمانی، حسین ؛ زمانی، هانی ؛ غلامی، محسن ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، مهرشاد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (19 صفحة - من 327 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهرشد کسب و کارجهت گیری برندمنابع برندباشگاههای ورزشی.
-
9.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند