کلمة المفتاح خرید مجدد / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 245 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
2.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1400، سال پنجم - شماره 4 (12 صفحة - من 12 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرما
-
4.
مؤلف : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ كاتب مسؤول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 271 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددفرایند خریدخردهفروشی آنلاین
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 13 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
6.
مؤلف : عابدی، احسان ؛ فراهانی، الهام ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (16 صفحة - من 231 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیگوشی تلفن همراهخرید مجددوابستگی برندسودمندی ادراکشده
-
7.
كاتب مسؤول : حمزئیان، عظیم ؛ مؤلف : شهریاری، مهری ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 316 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
8.
مؤلف : امینی، سعید ؛ احتشام راثی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ امینی، وحید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (14 صفحة - من 24 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندخرید مجددتبلیغات شفاهی مثبتتعیین هویت مصرف کننده از طریق برند
-
9.
مؤلف : پرآور، مسعود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندوفاداری نام تجاریارزش سبز درک شدهشفافیت سبزمزایای درخششمشتریرضایت مشتریوفاداریمصرفکنندگانمشتریانخرید مجددنام تجاریعملکرد
-
10.
مؤلف : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 61 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)