کلمة المفتاح فروشگاه / (75 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : حاتمی، لیلا ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 154 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری فروشگاهیتعیین کنندههای وفاداریمشتریفروشگاهمشتریانکارکنانوفاداری مشتریشناساییپژوهش
-
42.
مؤلف : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1399 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 215 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرندسازیتجربه خریدبرند فروشگاهیفروشگاهکارکنانمدلمشتریخردهفروشیروشآموزشمحصولپرسشنامه
-
43.
كاتب مسؤول : بزدوده، زکریا ؛ مؤلف : امیری، سیروس ؛ بزدوده، اسحاق ؛
مجلة:ادبیات پارسی معاصر»بهار و تابستان 1399، سال دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقماکس وبرآپدایکتصمیم عقلانیمحبعلیرمانداستانمصرفهـافروشگاهبـهبـاکـه
-
44.
كاتب مسؤول : افشانی، مینو ؛ مؤلف : اسلامیان، میلاد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 30 (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مشتریانقصد خریدموسیقیفروشگاه های زنجیره ایرفتار خرید مشتریمشتریفروشگاهفروشگاههای زنجیرهای رفاهروش
-
45.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 425 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:شهر سمنانطراحی فضای فروشگاهفضای داخلی فروشگاهشبیهسازی الگوی حرکتیفروشگاهمشتریطراحیفروشـگاهمشتریانروش
-
46.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش
-
47.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
48.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 247 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
49.
مؤلف : پوربهمن، فاطمه ؛ رونقی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیفروشگاههای زنجیرهایتکنیک بهترین-بدترینفناوریهای هوشمندانتخاب فناوریفناوریفروشگاهاطلاعاتفروشگاههای زنجیرهای رفاهشناساییفناوری اطلاعاتمشتریفناوری هوشمند
-
50.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)