کلمة المفتاح فروشگاه / (75 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1400 - شماره 14 ISC (24 صفحة - من 962 إلی 985 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیگراندد تئوریعوامل ادراکیحمایت از فروشگاهفروشگاهمدلمشتری
-
52.
كاتب مسؤول : خورانی، شبنم ؛ مؤلف : امینی، مهری ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدمشتریان زنخرید بی برنامهفروشگاهزنان
-
53.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندتصویر ذهنی برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
54.
مؤلف : برمر، نیما ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (18 صفحة - من 624 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی فروشقصد خریدروش های قیمت گذاریخرده فروشی آنلاینتصویر قیمتیفروشفروشگاهاستراتژیخردهفروشیروشمشتریان
-
55.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»زمستان 1400- شماره 31 ، B (Azad University (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل روانشناختیرفتار خرید آنیمصاحبهپژوهشفروشگاههیجانکدگذاریاستخراجمصرفکننده
-
56.
مؤلف : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
57.
كاتب مسؤول : خداپرست، فهیمه ؛ مؤلف : حسنزاده، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 12 (17 صفحة - من 80 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیکمدیریت الکترونیک ارتباط با مشتریمشتریالکترونیکمشتریانرضایتاطلاعاتCRMفروشگاه
-
58.
مؤلف : حساسی، نادر ؛ نوروزی، محمد ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، موسی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (16 صفحة - من 983 إلی 998 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی بازاریابیرفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیمشتریفروشگاهرفتارموسیقی
-
59.
مؤلف : اسکندری، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 ، الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 139 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:فرشاحساسبرند ملیبرند فروشگاهیقابلیت اطمینان خرده فروشبرنــدبرنـدفروشــگاهبـهبــه
-
60.
كاتب مسؤول : جلوداری، مهدی ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 22 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)