کلمة المفتاح فروشگاه / (72 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 425 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:طراحی فضای فروشگاهفضای داخلی فروشگاهشبیهسازی الگوی حرکتیشهر سمنانفروشگاهمشتریطراحیفروشـگاهمشتریانروش
-
32.
كاتب مسؤول : بزدوده، زکریا ؛ مؤلف : امیری، سیروس ؛ بزدوده، اسحاق ؛
مجلة:ادبیات پارسی معاصر»بهار و تابستان 1399، سال دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقماکس وبرآپدایکتصمیم عقلانیمحبعلیرمانداستانمصرفهـافروشگاهبـهبـاکـه
-
33.
مؤلف : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1399 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 215 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرندسازیتجربه خریدبرند فروشگاهیفروشگاهکارکنانمدلمشتریخردهفروشیروشآموزشمحصولپرسشنامه
-
34.
مؤلف : حاتمی، لیلا ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 154 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری فروشگاهیتعیین کنندههای وفاداریمشتریفروشگاهمشتریانکارکنانوفاداری مشتریشناساییپژوهش
-
35.
مؤلف : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 101 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات در نقطه خریدقصد خرید مصرفکنندگانارزش ویژهفروشگاهفروشمشتریمشتریان
-
36.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
37.
كاتب مسؤول : حبیب زاده حلوائی، امین ؛ مؤلف : موسوی، سید سیامک ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 2 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریفروشگاه زنجیره ایفروشگاهمغایرت قیمت های کالا
-
38.
مؤلف : قلیمطلق، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفهاینیازسنجی آموزشیفروش شخصیروش تحقیق آمیختهمقیاس ارزیابیفروشفروشندگانمشتریفروشگاهکارکنانروشمقیاس
-
39.
مؤلف : فیض آبادی، حمیده ؛ زنگانه، مهدی ؛ شجاعی، سامره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 761 إلی 776 )
الکلمات المفتاحية:لذتاعتمادبرانگیختگیقصد خریدموسیقی پسزمینهموسیقیفروشگاهمشتریان
-
40.
مؤلف : مطهری فریمانی، ناصر ؛ میرنژاد، راضیه ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردسلسله مراتبیهایپرمارکتتحلیل پوششی دادههای موزون سلسلهمراتبیواحدهای ارزیابیشوندة سلسلهمراتبیدپارتمانارزیابیمدلشاخصکاراییفروشگاهتحلیل پوششی دادهها
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)