کلمة المفتاح فروشگاه / (72 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»زمستان 1400- شماره 31 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل روانشناختیرفتار خرید آنیمصاحبهپژوهشفروشگاههیجانکدگذاریاستخراجمصرفکننده
-
22.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
23.
كاتب مسؤول : خورانی، شبنم ؛ مؤلف : امینی، مهری ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدمشتریان زنخرید بی برنامهفروشگاهزنان
-
24.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1400 - شماره 14 ISC (24 صفحة - من 962 إلی 985 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیگراندد تئوریعوامل ادراکیحمایت از فروشگاهفروشگاهمدلمشتری
-
25.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
26.
مؤلف : پوربهمن، فاطمه ؛ رونقی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیفروشگاههای زنجیرهایانتخاب فناوریتکنیک بهترین-بدترینفناوریهای هوشمندفناوریفروشگاهاطلاعاتفروشگاههای زنجیرهای رفاهشناساییفناوری اطلاعاتمشتریفناوری هوشمند
-
27.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
28.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 247 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
29.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش
-
30.
كاتب مسؤول : افشانی، مینو ؛ مؤلف : اسلامیان، میلاد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 30 (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مشتریانقصد خریدموسیقیفروشگاه های زنجیره ایرفتار خرید مشتریمشتریفروشگاهفروشگاههای زنجیرهای رفاهروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)