کلمة المفتاح محصول / (8 مقالة)
-
1.
مؤلف : دهقانیان، سمانه ؛ شفیعی، ابوذر ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (7 صفحة - من 172 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریمشارکت سازمانیارزشهای پرسنلیارتباطاتبانکمدیرانمشتریاطلاعاتمدیریتکارکنان
-
2.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : کریمی، رضا ؛ فاضلی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 399 إلی 412 )
الکلمات المفتاحية:اﺳﺘﺮاﺗﮋی19COVIDآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏبازاریابیبازارکروناآمیخته بازاریابیمشتریرکودبحران
-
3.
مؤلف : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
4.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 228 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت هاعناصر آمیخته بازاریابیاطلاعاتتصمیم به خرید مصرفکنندگانمشتریمحصولقیمت
-
5.
مؤلف : زیتونی، زویا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (11 صفحة - من 412 إلی 422 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیفضای مجازیموتورسازیبازار
-
6.
مؤلف : حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛ دقیقی ماسوله، نیوشا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛ فرهادی نیا، مزدک ؛ شهپیری، کتایون ؛ عزیزی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (27 صفحة - من 451 إلی 477 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیتبلیغات رادیوییتلویزیونیتبلیغات نور و صدابیلبوردهای الکترونیکتبلیغاتتلویزیوناینترنترادیواطلاعاتمخاطبهنرتبلیغات تعاملیدیجیتال
-
7.
مؤلف : رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیشبکههای اجتماعیبازاریابی دهان به دهانارتباطاتپیاماطلاعاتکاربراناینترنتتبلیغات
-
8.
مؤلف : تاتار، مسعود ؛ هادی زاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحة - من 220 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خرید مشتریعوامل بصری بستهبندی محصولتغییر در رفتار برنامه ریزی شدهاطلاعاتمحصولمشتریرنگبستهبندی محصولمصرفکنندهطراحی