کلمة المفتاح وفاداری / (401 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : ساعت چیان، وحید ؛ صفری، حمید رضا ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ اسکندری، عیسی ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 125 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداریباشگاه ورزشیتمایل به حضورمشتریمشتریانرضایترضایت مشتری
-
42.
مؤلف : ذاکر، منوچهر ؛
مجلة:تأملات فلسفی»بهار 1392 - شماره 9 ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:زمانخاطرهوفادارینوع شناسی شخصیتکارکردهای یونگی ذهننوع شناسی در اخلاق
-
43.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ سودی، نعمت الله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
-
44.
مؤلف : محمدی، رزگار ؛ رضائی صوفی، مرتضی ؛ سبحانی، یزدان ؛ حاتمی، سعید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1392 - شماره 1 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 25 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفادارینشان تجاریحمایت های مالی ورزشیمخاطب تلویزیونی
-
45.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
46.
مؤلف : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
47.
مؤلف : پرهیزکار، محمدمهدی ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوایی ها، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1392 - شماره 12 (6 صفحة - من 75 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتصویر برندارزش درک شدهاعتماد به برندشهرت برند
-
48.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1392 ، سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 79 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندهوادارانلیگ برتر فوتبالتیمورزشلیگ برتر ایرانهزینهباشگاه
-
49.
مؤلف : یازرلو، محسن ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ عباسی، رسول ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1392، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مسجدوفاداریرضایتمندی نمازگزاران
-
50.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ سلمان، زهرا ؛ جباری، ژاله ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانوان ورزشکاروفاداریپوشاک ورزشیبدنساز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (102 مقالة)
- ب (82 مقالة)
- الف (17 مقالة)
- B (13 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ملی (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- د (6 مقالة)
- A (4 مقالة)
- A+ (3 مقالة)