کلمة المفتاح کارکنان بانک / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : فروردین، فهیمه ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»تابستان 1391 - شماره 136 (2 صفحة - من 164 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانبانکموسسات مالی اسلامیقوانین و مقرراتشغلیکارکنان بانکمدیریتمراجعهکنندگان
-
22.
مؤلف : فیض آبادی فراهانی، زهرا ؛ میرهاشمی، مالک ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1390 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:درگیری شغلیویژگی های شخصیتیکارکنان بانک
-
23.
مؤلف : مصطفوی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت دولتی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:دولتیرضایتمندی مشتریبانکداری خصوصیمدل میشرامشتریبانکمشتریانکارکنانرضایترضایتمندیرضایتمندی مشتریکارکنان بانک
-
24.
مؤلف : خدایاری فرد، محمد ؛ میر کمالی، سید محمد ؛ افروز، غلام علی ؛ پاک نژاد، محسن ؛ هومن، حیدر علی ؛ به پژوه، احمد ؛ شکر کن، حسین ؛ حسینیان، سیمین ؛ یزدی، سیده منوره ؛ غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ ربیع زاده، محمد ؛ فقیهی، علی نقی ؛ حسینی حسین آباد، فاطمه ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1389، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرضایت مشتریکارکنان بانکخصوصیات روانسنجی و بانک صادراترضایت شغلی کارکنانبانک
-
25.
مؤلف : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
26.
مؤلف : حسینی هاشم زاده، داود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشترینگرش به کارکنان بانکنگرش به قوانینمقررات وبانکپایگاه مشتریمشتریبانکرضایتمشتریانرضایت مشتریانتسهیلاتکارکنان بانک
-
27.
مراسل : علیزاده، ژیلا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1386 - شماره 86 (3 صفحة - من 46 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکمشتریانکارکنان بانککارمند بانکپولمشتری مداریمردمحق
-
28.
مؤلف : علیزاده، ژیلا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (3 صفحة - من 35 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانککارکنان بانکمشتری مداریقبضشعب بانک ملیرفتارکارمندان بانک
-
29.
مؤلف : کریمی، داود ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1385 - شماره 75 (3 صفحة - من 49 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بانکبازاریابی خدمات بانکیمشتریبازاریابیبازارخدماتکارکنان بانکمشتریانخدمات بانکیتبلیغات
-
30.
مؤلف : نعمتیان، حمید رضا ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1383 - شماره 148 (4 صفحة - من 33 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبانککارکنانایدهخدماتمدیرانکارکنان بانکدانشمشتریانفرایندی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)