کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : سلیمانی، بهزاد ؛ مؤلف : فلاحی، فرزانه ؛
مجلة:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحة - من 155 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتگشتالتمدل آیدالوگوتایپ حریر
-
22.
مؤلف : درودی، هما ؛ كاتب مسؤول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 329 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاین
-
23.
كاتب مسؤول : جندقی، غلامرضا ؛ مؤلف : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 679 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
24.
مؤلف : شمس الدینی، سهیلا ؛ میرابی، وحید رضا ؛ كاتب مسؤول : حنیفی، فرهاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیاثربخشی تبلیغات
-
25.
مؤلف : صفاری، سارا ؛ ابطحی، عطا الله ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صادقی نائینی، حسن ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:طراحی صنعتیاثربخشی تبلیغاترونق تولیداستراتژی تبلیغاتی
-
26.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
27.
مؤلف : بنی هاشمی امام قیسی، سید علی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (13 صفحة - من 598 إلی 610 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید هنجارهای ذهنیاثربخشی تبلیغات
-
28.
مؤلف : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
29.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
30.
مؤلف : صوفی، محمد علی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ باقر زاده، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : متانی، مهرداد ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1401 - شماره 127 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 193 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتاثربخشی تبلیغاتصحه گذاریمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)