کلمة المفتاح ادراک مصرف کننده / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ موسوی، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحة - من 1556 إلی 1577 )
الکلمات المفتاحية:ایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیادراک مصرف کنندهمدلاطلاعاتطراحی
-
2.
كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤلف : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 134 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:برندصنعت مواد غذاییادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
3.
مؤلف : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (Azad University (19 صفحة - من 530 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرف کنندهایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیمدلاطلاعاتلوازمخانگی
-
4.
مؤلف : فیض، داوود ؛ زارعی، عظیماله ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»زمستان 1399، سال اول - شماره 4 (23 صفحة - من 115 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریعوامل جمعیتشناختیبازاریابیالگوی مصرفادراک مصرفکنندهمصرف
-
5.
مؤلف : سیدین، علی ؛ كاتب مسؤول : کارچانی، مهدی ؛
مجلة:حقوقی دادگستری»پاییز 1399 - شماره 111 ، ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 237 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرف کنندهژنریسایدمرگ علامت تجاریعلامت ژنریکطبقۀ معناییلغو علامتعلامت توصیفی
-
6.
مؤلف : شیرخدایی، دکتر میثم ؛ احسانی، بیتا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 108 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقخودگراییایدئالگراییادراک مصرفکننده
-
7.
مؤلف : بایرامی، ملینا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحة - من 124 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
8.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)