کلمة المفتاح ارزش ویژه برند / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 15
-
1.
مؤلف : کیخا، حسین ؛ تاش، مهیم ؛ كاتب مسؤول : کیخا، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشتریارزش ویژۀ برندبانکهای خصوصیقابلیت نوآوری بازاریابیشبکۀ ارتباطیارزش همکاریبازارارزش
-
2.
مؤلف : قمی اویلی، زینت ؛ مران جوری، مهدی ؛ رحمتی، مریم ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبارزش ویژه برندرویکرد مبتنی بر مشتریبعد نگرشی
-
3.
مؤلف : محبتطلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهارزش ویژة برندصنایع غذایی لبنیدیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه
-
4.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
5.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ روستاییان، بهناز ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندشهرت از دیدگاه مشتریتو صیه کلامی توسط دیگرانشهرت بانک از دیدگاه مشتریشهرت بانک از دیدگاه مشتریبانکبانکارزش ویژهارزش ویژه
-
6.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ فارسی راد، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدتلفن همراهوفاداری به برندارزش ویژه برندشهرستان اهوازتجربه مشتریویژگی های محصولcellphoneارزش ویژهارزش ویژهتلفن همراهتلفن همراه
-
7.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
8.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
9.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
10.
مؤلف : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیبرندارزش ویژه برندموسسات آموزشی