کلمة المفتاح اعتماد مشتری / (71 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (20 صفحة - من 278 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتری
-
2.
مؤلف : حضرتی، مرتضی ؛ خورسندی شهرستانی، فرزاد ؛ کاوه گر، پرهام ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1403 - شماره 35 (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتهویت مشتری با سازمان
-
3.
مؤلف : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحة - من 256 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
4.
مؤلف : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (19 صفحة - من 99 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکصنایع دستیرفتار مشتریاناعتماد مشتریاطمینان در خرید
-
5.
مؤلف : فروزانفرد، نرجس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 224 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحة - من 175 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
7.
مؤلف : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، رضا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 صفحة - من 169 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
8.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالاعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتال
-
9.
مؤلف : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
10.
مؤلف : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحة - من 310 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- الف (4 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)