کلمة المفتاح بازاریابی رسانة اجتماعی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علم، زهرا ؛ سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیلیگ برتر فوتبالباشگاه ورزشیبازاریابی رسانة اجتماعی
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی
-
3.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
4.
مؤلف : عاملی، رضا ؛ مالكي، دکتر مجتبي ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرامآگاهی برند و تصویر برندبانک ملتمشتریبازاریابی رسانه اجتماعیشبکههای اجتماعیاطلاعاتمشتریان
-
5.
كاتب مسؤول : علم، زهرا ؛ مؤلف : سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیفوتبال و بازاریابی ورزشی
-
6.
مؤلف : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 112 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندتئوری داده بنیادبازاریابی رسانه اجتماعیمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
7.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعی
-
8.
مؤلف : مهدویان، آرزو ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (27 صفحة - من 545 إلی 571 )
الکلمات المفتاحية: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
9.
مؤلف : اسمعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (27 صفحة - من 117 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیاسپانسرشیپمطالعه علم سنجی
-
10.
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)