کلمة المفتاح بسته بندی محصول / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاتار، مسعود ؛ هادی زاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحة - من 220 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خرید مشتریعوامل بصری بستهبندی محصولتغییر در رفتار برنامه ریزی شدهاطلاعاتمحصولمشتریرنگبستهبندی محصولمصرفکنندهطراحی
-
2.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماکنژاد، نگار ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 96 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بسته بندی محصولبازاریابی عصبیردیابی حرکات چشممدت زمان تثبیت نگاه
-
3.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیبازاریابی عصبیتوجه بصریردیابی حرکات چشمتعداد دفعات تثبیت نگاهمحصولاطلاعاتبستهبندی محصولتکلیف
-
4.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ رجبی، آزاده ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:نگرش محیطزیستیبستهبندی محصولقابلیت استفاده مجدد بستهبندیحساسیت به قابل بازیافت بودن بستهبندی
-
5.
مؤلف : مالکی، شکوفه ؛ شاهین، آرش ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 119 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیاحساس مصرفکنندهمدلسازی ساختاری- تفسیریهـابـابـهبــااحساساحسـاس
-
6.
مؤلف : رهنما، مونا ؛ شافعی، رضا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریبسته بندی محصولوفاداری مشتریانوفاداری مشتری
-
7.
مؤلف : رضا میرابی، وحید ؛ ابراهیمی، مصطفی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبسته بندی محصوللوازم آرایشی بهداشتیرفتار خرید مصرفکنندگان
-
8.
مؤلف : بحرینی زاده، منیژه ؛ رجبی، آزاده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیمؤلفههای بستهبندی محصولقابلیت استفاده مجدد از بستهبندیسطح پایین درگیری ذهنی مصرفکنندهمصرفکنندهمصرفکنندهبستهبندی محصولبستهبندی محصول
-
9.
مؤلف : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
10.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیابعاد بصری بسته بندیابعاد اطلاعاتی بسته بندیسطح اشتیاق به محصولاطلاعاتآزمونخریدارانمصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)