کلمة المفتاح تصویر برند سبز / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیلندی، محمدحسن ؛ فعال رستگار، سیده افسانه ؛ عاقلی، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 622 إلی 636 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی سبز تصویر برند سبز تولید سبز
-
2.
مؤلف : رمضانی، سارا ؛ مشایخی نظام آبادی، المیرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 19 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:تولید سبز مزیت رقابتی سبز فشار مشتری تصویر برند سبز فشار نظارتی خلاقیت سبز
-
3.
مؤلف : دارایی، ایوب ؛ موسوی کاشی، زهره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند سبزبسته بندی سبزاعتماد سبزوابستگی برند سبزنگرش برند سبزبرند سبزمشتریاناطلاعاتپژوهشمحصولات
-
4.
مؤلف : دربان، بهنام ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ دوالی، ، محمدمهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1399 - شماره 34 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتصویر برند سبزتولید سبزخلاقیت سبز
-
5.
مؤلف : اقبالی، کبریا ؛ كاتب مسؤول : زندی اغوری، سمیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره ششم - شماره 3 (17 صفحة - من 153 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتتصویر برند سبزتولید سبزمزیت رقابتی سبزفناوری اطلاعاتمدیریتبـاتصویر
-
6.
مؤلف : نام آور، علی ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ سعید نیا، حمیدرضا ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»دی 1398، سال دوم - شماره 20 (13 صفحة - من 76 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند سبزآگاهی از برند سبزاعتماد از برند سبزترجیح دادن برند سبزرضایتمندی از برند سبز
-
7.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 121 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:زعفرانتصویر برند سبزرویکرد سبزمزیت رقابتی ویژهاستراتژی بازاریابی صادراتبازاریابیاســت
-
8.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
9.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهاعتماد به برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبزترجیح برند سبز
-
10.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)