کلمة المفتاح رفتار خرید مصرف کننده / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛ دانشپرور، میترا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 135 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیصنعت پوشاکعوامل اجتماعی و فرهنگیرفتار خرید مصرفکننده
-
12.
كاتب مسؤول : ترابی، فاطمه ؛ مؤلف : رحیمی نیک، اعظم ؛ ودادی، احمد ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 197 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادرفتار خرید مصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای همواره تخفیفکالاهای کاربردیاستراتژیهای بازاریابی
-
13.
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
14.
مؤلف : خدایاری، بهناز ؛ پنجه شاهی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (10 صفحة - من 157 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:روش کیفیرفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
15.
مؤلف : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1217 إلی 1235 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خرید ناگهانیاعتباربخشی مدل
-
16.
مؤلف : لطفی زاده، فرشته ؛ اسداللهي، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های بازاریابیرفتار خرید مصرف کنندهرسانه های اجتماعیاطلاعاتارتباطاتاینترنتبازاریابیآنلاینبازاریابی دهانبهدهان الکترونیکیفروشتبلیغات
-
17.
مؤلف : زندی لک، مرضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي رسانههاي اجتماعي بازاريابي ديجیتال رفتار خريد مصرفكننده
-
18.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، دکتر سید کامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 108 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیرفتار خرید مصرف کنندهاصول اخلاقی
-
19.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
20.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)