کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (76 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : خوشکار، فرزین ؛ جودکی، رضا ؛ كاتب مسؤول : امیریان، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»زمستان 1398، سال سوم - شماره 4 (جلد اول) (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:رشد سودبازده غیرعادی سهامرشد داراییقابلیت های بازار یابی
-
42.
كاتب مسؤول : محبی، حسین ؛ مؤلف : زارع مهرجردی، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 98 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانتغییرات بازارقابلیتهای بازاریابیبازارگرایی کنشگرایانه
-
43.
مؤلف : همدست، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیعملکرد صادراتیاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
44.
مؤلف : فندرسکی، فائزه ؛ زنگانه، مهدی ؛ دیده خانی، حسین ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکردتقلیدبازارگراییگرایش به کارآفرینیقابلیتهای بازاریابیبازارگرایی کارآفرینانهبازاریابی کارآفرینانهقابلیتهای فنی
-
45.
كاتب مسؤول : کریمی، دکتر آصف ؛ مؤلف : یزدانی، حمید رضا ؛ گلستانی، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 159 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارشدت رقابتبازاریابی کارآفرینانهکسب وکارهای کوچک و متوسطقابلیت های بازاریابی
-
46.
مؤلف : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند کسب و کارقابلیت های بازاریابیسرمایه اطلعاتعمکرد شرکتفناوری اطلاعاتبازارفرآیندهای کسب و کارعملکرد شرکت
-
47.
مؤلف : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتقابلیت های بازاریابیجهت گیری بازاراستراتژی بازارقدرت shclhkdبازاربازاریابیقابلیتاستراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
-
48.
مؤلف : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 4382 إلی 4396 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
-
49.
مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1397 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science (14 صفحة - من 243 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییقابلیتهای بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیقدرت سازمانیقابلیتهای تجاریسازی نوآوری
-
50.
مؤلف : نوروزی، نگار ؛ معصوم، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1397 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 141 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبازارگراییعملکرد صادراتقابلیت نوآوریقابلیتهای بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)