کلمة المفتاح قصد خرید مشتری / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (11 صفحة - من 1116 إلی 1126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : بخشی، هادی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1403 - شماره 17 (14 صفحة - من 148 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیآمیخته ترفیعقصد خرید مشتریپوشاک ایرانیآمیخته قیمت
-
3.
كاتب مسؤول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ مؤلف : یزدان، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
4.
مؤلف : موسوی، فهیمه سادات ؛ اسفندیاری، مصطفی ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (15 صفحة - من 207 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهبازاریابی حسیاعتماد مشتریانقصد خرید مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ مؤلف : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدانتظارات عملکردپیوند درک شدهتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
-
6.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : بزرافکن، فرهاد ؛ دلایی میلان، رحیم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعشق به برندرفتار مشتریقصد خرید مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه
-
8.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درک شدهاعتماد درک شدهسازههای تجارت اجتماعینگرشمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
9.
مؤلف : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 147 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینلاجیت ترتیبیقصد خرید مشتریقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
10.
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)