کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 65 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
2.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی
-
3.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
4.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
5.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 250 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
6.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
-
7.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
8.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
9.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
10.
كاتب مسؤول : آتشگر، کریم ؛ مؤلف : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 399 إلی 423 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)