کلمة المفتاح Banking services / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : احسانی فرد، مهدی ؛ امین بیدختی، دکتر علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : فايزی رازی، دکتر فرشاد ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 25 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقخدمات بانکینظریه مم هاتوارث رفتارمصرف کننده
-
12.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : انصاری چهارسوقی، شهریار ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بانکینظریه داده بنیادایرانشکل گیری بازارفناوری مالی(فین تک)
-
13.
مؤلف : مدبرنیا، یاسمن ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : وظیفهدوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاریریسک ادراک شدهکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمدل جامع پذیرش فناوریمطلوبیت درک شده
-
14.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکار کوچک و متوسطکیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکرد
-
15.
مؤلف : Malak Hayat ؛ Muhammad Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 صفحة - من 239 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:EBankingTrustconsumerBanking services
-
16.
مؤلف : مهدیه، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (6 صفحة - من 99 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیخدمات بانکیشبکه های اجتماعیبانکهااطلاعاتمشتریانتبلیغاتشبکه اجتماعی سازمانیسازمانیتجارت
-
17.
مؤلف : گرمسیری، محسن ؛ امیرنژاد، قنبر ؛ كاتب مسؤول : کنگرانی فراهانی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتخدمات بانکیبانک صادراتآمیخته بازاریابی خدمات بانکیمدل داده بنیادبازاریابی خدمات بانکیبازارمشتریبانک صادرات ایرانمدلکارکنانمشتریانپژوهش
-
18.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، مریم ؛ مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
19.
كاتب مسؤول : رنجبریان، رسول ؛ مؤلف : بهرامی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتخدمات بانکیسیستمهای کاربردی سازمانی
-
20.
مؤلف : P. R. JEYALAKSHMI ؛ A. S. LAKSHMI RANI ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (8 صفحة - من 4293 إلی 4300 )
الکلمات المفتاحية:Banking servicesCustomer AwarenessCustomers ExpectationDetermination of actual utilization
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)