کلمة المفتاح Brand community / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
2.
كاتب مسؤول : مازیاری، محمد ؛ مؤلف : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران فوتبالمصرف رسانهاجتماع برندحضور در ورزشگاهریسک ادراکشده
-
3.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
4.
كاتب مسؤول : قلی پور، نگار ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:خشونتهم هویتیسازمان برندجامعهی برندتبلیغ مثبت
-
5.
مؤلف : Raeesi Vanani، Iman ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2019 - Number 39 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:sentiment analysistext miningTwitterBrand communityCustomer support
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت و توسعه ورزش 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)