کلمة المفتاح Brand Knowledge / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
2.
مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ منصوری، حسین ؛ كاتب مسؤول : بگمرادی، جواد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهپوشاک ورزشیدانش برندتبلیغات دهانبهدهانتجربه لذت بخش
-
3.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
4.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
5.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 92 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
6.
مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:رابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاریبانک های تجاریارزش ویژه نام تجاری