کلمة المفتاح Brand Management / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجلة:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (10 صفحة - من 99 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:طرح ژنریکنام گذاری فرعینام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت دارویی
-
2.
مؤلف : Shafia، Saeed ؛ Seyyed Naghavi، Mirali ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»February 2019, Volume 15 - Number 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:Brand ManagementInternal BrandInternal Brand ManagementTetehran HotelsInternal Brand Management Framework
-
3.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اسمعیلی، محسن ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 130 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برند
-
4.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ مؤلف : Baharmi، Shahab ؛
مجلة:New Approaches in Exercise Physiology»Summer and Autumn 2019, Volume 1 - Number 2 (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:BrandBrand ManagementSports Brand
-
5.
مؤلف : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ كاتب مسؤول : یقینی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 13 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندنوشت افزار ایرانی |اسلامیایران نوشتهویتایراننوشتافزارطراحیمضامینمحصولاتفرهنگ
-
6.
كاتب مسؤول : شفیعا، سعید ؛ مؤلف : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
-
7.
كاتب مسؤول : فارغ، سید علی ؛ مؤلف : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 63 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندمحصولات صنعتیرویکرد رابطهایپدیدارشناسیهویت برندبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
8.
مؤلف : عسکری، متین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحة - من 45 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندخرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
-
9.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : Rahmani Pashaklaei، Niloufar ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛ Salahi Kojour، Azim ؛
مجلة:new studies in sport management»Autumn 2021, Volume 2 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 300 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:FootballSport MarketingBrand Managementbrand associationsLeague Organization
-
10.
كاتب مسؤول : پسران افشاریان، سارا ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)