کلمة المفتاح Brand Management / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 168 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل مدیریتیعوامل محتواییفناوریهای مالیمدیریت نامونشانهوشمندی نامونشاننام و نشانهوشمندی نام و نشانمدیرسازماناطلاعاتمدلمصاحبهکدگذاریبازار
-
2.
مؤلف : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داوود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 129 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیاداستارتآپهای گردشگریهوشمندی برندرویکرد آمیختهگردشگریکارکناناستارت آپمدلمدیراطلاعاتپژوهشسازمانمدیریت
-
3.
مؤلف : جعفری، حامد ؛ بشیری، مهدی ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : برقی مقدم، جعفر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 152 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندورزشکاران حرفهایمدیریت برندبرندسازی شخصیتوسعه برند ورزشی
-
4.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندجوهره برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
-
5.
كاتب مسؤول : طریقی، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی ورزشیمدیریت برندوابستگی برند
-
6.
مؤلف : سالمی، آزاده ؛ كاتب مسؤول : جهانشاهی، امید ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:برندهویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیماصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
-
7.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
8.
كاتب مسؤول : محمودیان، عابد ؛ مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ دلشب، وحید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 64 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکار حرفهایمدیریت برنداینستاگرامویژگی برند
-
9.
كاتب مسؤول : پسران افشاریان، سارا ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
-
10.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : Rahmani Pashaklaei، Niloufar ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛ Salahi Kojour، Azim ؛
مجلة:new studies in sport management»Autumn 2021, Volume 2 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 300 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:FootballSport MarketingBrand Managementbrand associationsLeague Organization
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)