کلمة المفتاح Brand Reputation / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : آروانه، مرجان ؛ مؤلف : شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 166 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاننگرش برنداعتماد شناختیاعتماد عاطفیآوازۀ برند
-
12.
مؤلف : فاریابی، نگار ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز 1400، سال دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارافرینیگرایش تعاملیقابلیت استخراجیقابلیت اکتشافیشهرت برند.عملکرد برند
-
13.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاومنفرد، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1400 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندصنعت هتل داریشهرت برندامضای برند
-
14.
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری
-
15.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندنگرش برند
-
16.
كاتب مسؤول : Rashidi، Hassan ؛ مؤلف : Agheli، Meysam ؛ Tousizadeh، Sadegh ؛ Mokhavarpour Zarinabad، Rahim ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2020, Volume 1 - Number 1 (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:customer loyaltyBrand TrustBrand ReputationAlternative AttractivenessEmotional Satisfaction
-
17.
مؤلف : مهدی بیرقدار، الناز ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 55 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آیندهپژوهیصنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی شرکتیشهرت برند
-
18.
مؤلف : بنکدار، نرگس ؛ صفی خانی، گلی ؛ كاتب مسؤول : نظری، رسول ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1398- شماره 35 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 28 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاستراتژیکشهرت برندباشگاههای خصوصیاهرمسازی
-
19.
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برند
-
20.
مؤلف : خاص پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 صفحة - من 161 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندکیفیت خدماتبرندAHP فازیمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه