کلمة المفتاح Brand Reputation / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ودیعی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجو
-
2.
كاتب مسؤول : کیهانی حکمت، رضا ؛ مؤلف : رمضان زاده برکی، عبدالرضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 81 (14 صفحة - من 269 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمعروفیت برندچرخش مشتریپلتفرم های الکترونیک
-
3.
مؤلف : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برند
-
4.
كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛ مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ مهدی جو، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب تامین کنندهاعتبار برندشرکت ساپکوشرکت میلان چسبمدلسیستم مدیریت کیفیتتأمینکنندهانتخابقطعاتاعتبارآزمون
-
5.
مؤلف : حکیم فعال، لعیا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحة - من 651 إلی 664 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
6.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
7.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : نقدی، پردیس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 5 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمسئولیت اجتماعیقصد خرید مجددخوشنامی برند
-
8.
كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛ مؤلف : نوری، محمد سیوان ؛ کیانی، فرشته ؛ حاوندی زاد اقدم، حانیه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان محصولات ورزشیتشویق به انتخاب برندآوازه برند
-
9.
مؤلف : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحة - من 38 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
10.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند