کلمة المفتاح Cause-related marketing / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 صفحة - من 297 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM
-
2.
مؤلف : Ullah، Saad ؛ Lei، Shen ؛ Fahed Qureshi، Shahzadah ؛ Haider، Jahanzaib ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2017, Volume 10 - Number 2 التصنيف الف/ISC (19 صفحة - من 365 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:cause-brand allianceCause categoryCause-related marketingProduct categoryBrand AllianceCauseAtt
-
3.
مؤلف : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 76 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومی
-
4.
مؤلف : بخشی زاده برج، کبری ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 53 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیدرگیری ذهنیشــک و تردیــدنگرش به برند و تبلیغاتبازاریابی خیرخواهانهبـههـاتبلیغاتبــهبازاریـابیبـابــا
-
5.
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 174 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
6.
مؤلف : Valipour، Ali ؛ Kavosh، Kamyar ؛ كاتب مسؤول : Noraei، Mahmoud ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 241 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:Banking SystemCause-related marketingSocial ResponsibilitiesHumanitarian ActivitiesWin-Win Concept
-
7.
مؤلف : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
8.
مؤلف : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، دکتر سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، دکتر علی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 82 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقصنعت بیمهبازاریابی خیرخواهانه
-
9.
مؤلف : ولی پور، علی ؛ نورائی، محمود ؛ کاوش، کامیار ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانمسئولیتهای اجتماعیپیامدهای رفتاریبازاریابی علّیفعالیتهای بشردوستانه
-
10.
مؤلف : خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ كاتب مسؤول : رشید، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدلیابی معادلات ساختاریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهتکماکارون