کلمة المفتاح consumer based brand equity / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
-
2.
مؤلف : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 ، A (Azad University (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد
-
3.
كاتب مسؤول : Hadianfar، Niloufar ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2021, Volume 2 - Number 2 ، ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 149 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:TourismIsfahanSocial Media MarketingConsumer-based brand equity
-
4.
مؤلف : فلاحی، محمد باقر ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندمدیریت منابع انسانی برند محورتناسب فرد-برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریمدلسازی خطی سلسله مراتبی
-
5.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و اوقات فراغت 1 |
مجلة Digital Content Management 1 |
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)