کلمة المفتاح Consumer behavior / (170 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : Ahmadi، Mozhgan ؛ Gholipoursoleimani، Ali ؛ Shahrodi، Kambiz ؛
مجلة:Educational Sociology»December 2021 - Number 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 183 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorBrand PerceptionConsumer Purchase Behavior PredictionShahrvand Chain Stores
-
82.
مؤلف : میوه نژاد، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتالبرنامه های موبایلبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیبازاریابیگردشگریاطلاعات
-
83.
مؤلف : متاجی نیموری، فاطمه ؛ دانشی نیا، زینب سادات ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 64 (جلد سوم) (16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتصمیم خریدرفتار مصرف کنندهآمیخته بازاریابی سبزبازایابی سبزبرند محیط زیستیبرچسب محیط زیستی
-
84.
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بیمهبازاریابی رابطهایصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شدهنظریهی داده بنیاد
-
85.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 114 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیشبکه خزانه
-
86.
مؤلف : Ebrahimi، Mostafa ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ Mohebi، Serajodin ؛ كاتب مسؤول : Hassanpour Ghoroghchi، Ismail ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2021, Volume 7 - Number 3 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 333 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorRetailers' Marketing PatternFast-Moving Consumer Goods
-
87.
مؤلف : سعیدی، محمد ؛ عباسی، عباس ؛ امینی، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 168 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری مصرفکنندهرفتار پیش از خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمصرفکنندهجستجوی اطلاعاتمدلسازهپژوهش
-
88.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، سیدکامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات مرزی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی اینترنتیرسانه های اجتماعیشهر مرزی قصر شیرین
-
89.
مؤلف : عرب، حسین ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (8 صفحة - من 40 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ادراکفروش الکترونیکیرفتار مصرف کنندهبینش مصرف کننده
-
90.
مؤلف : Raji Pillai ؛ Nikita Holla ؛ Disha Srinivas ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorOnline shoppingCovid-19 pandemicE-servicesDigit Marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (65 مقالة)
- الف (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)